czwartek, 2 kwietnia 2015

Recenzja rybek Dermogal A+E





Cześć wszystkim!


Dzisiaj przygotowałam dla Was małą recenzję rybek Dermogal A+E. W małych kapsułkach zamknięty jest olejek do twarzy, chociaż nieźle spisuje się też na włosach czy dłoniach.
W opakowaniu mieści się 48 żelowych kapsułek, a dostępne są w większości aptek czy sklepach zielarskich. Kosztują ok 10-14 zł.






Co pisze producent:


Doskonały kosmetyk do codziennej pielęgnacji skóry, zwłaszcza skóry wrażliwej z problemami (trądzik pospolity, trądzik różowaty, atopowe zapalenie skóry, łojotokowe zapalenie skóry, nadmierne złuszczanie skóry, nadwrażliwość na różne czynniki).

Preparat stanowi uzupełnienie pielęgnacji specjalistycznej, wpływając na poprawę nawilżenia, elastyczności i jędrności skóry. Kosmetyk doskonały pod makijaż.






Skład: 


Oenothera Biennis Oil- olej z wiesiołka, Gelatin- żelatyna, Glycerin- gliceryna, Tocopheryl Acetate- witamina E, Retinyl Palmitate- witamina A (retinol).


Jak używać:



Kosmetyk wyciskamy poprzez oderwanie ogonka rybce i aplikujemy na twarz. Jedna kapsułka starcza mi na twarz, szyję i dekolt lub dłonie czy włosy. Czasami stosuję tylko pół kapsułki na twarz, a drugą zachowuje na następny dzień.








Zapach, konsystencja:


Co do zapachu, to przeżyłam tu niemały szok. Słyszałam wiele negatywnych opinii na temat zapachu, dziewczyny pisały, że jest wręcz nie do zniesienia. Wiele twierdziło, że przypomina rybi odór czy mokrego psa. Nie będę ukrywać, przez te opinie długo wstrzymywałam się z zakupem. Jednak, kiedy w końcu się odważyłam wypróbować rybki i kiedy wycisnęłam produkt na dłoń poczułam ledwie wyczuwalny zapach. Do tego stopnia się zdziwiłam, że myślałam, że może kupiłam inny kosmetyk. W żadnym wypadku zapach nie był odrażający i w ogóle mi nie przeszkadzał. Może po prostu nie mam wrażliwego nosa ;)

Kosmetyk jest płynny, w postaci oleju.






 Moja opinia:


 Kosmetyk stosuję codziennie od jakiegoś miesiąca. Aplikując go na twarz, rano budzę się z nieziemsko miękką skórą, nie wiem czy kiedykolwiek uzyskałam taki efekt po innym produkcie. Świetnie nawilża i dobrze współgra z wcześniej nałożonym serum z kwasami. Skóra wygląda na bardziej napiętą. Posiadam cerę mieszaną, olej w żadnym wypadku mnie nie zapchał, nie zauważyłam żadnych nowych wyprysków. Całkowite wchłonięcie oleju trwa trochę czasu, więc wbrew zaleceń producenta, nie stosowałabym go jako bazę pod makijaż. 

Jeśli miałabym oceniać rybki , to dałabym im 5/5.


 

 Jakie są Wasze opinie? Używałyście już tego kosmetyku?





2 komentarze:

  1. Czemu nie powiedziałaś mi Kamka wcześniej o tych super rybkach? Będę musiała koniecznie wypróbować na moją wysuszoną buźkę :(

    OdpowiedzUsuń